Biblioterapija u veljači

Tijekom veljače učenici 1. i 3. razreda sudjelovali su na biblioterapiji sa školskom psihologinjom.
Čitali su, razgovarali, promišljali o situacijama s kojima se svakodnevno susreću i učili o važnosti socijalnih i emocionalnih vještina.
Slikovnice koje su čitali: Gospodin Iz i gospođica Po, Momo uvijek želi biti prvi i Hotel za osjećaje.
Aktivnost je usmjerena na poticanje socio-emocionalnog učenja, a provodi se u sklopu preventivnog projekta Briga o sebi koji financira Ministarstvo znanosti obrazovanja i mladih. Socio-emocionalno učenje je proces pomoću kojeg učenici usvajaju znanja, stavove i vještine nužne u svakodnevnom životu kako bi uspješnije prepoznali i upravljali vlastitim emocionalnim stanjima, ali i prepoznali tuđa emocionalna stanja. Učenici su uz pomoć pitanja i kroz zajedničku raspravu promišljali o tome kako izgleda sretna osoba, o tome jesu li oni sretni zbog drugih i što možemo učiniti kako bi bili još sretniji.

Pročitajte još

Završetak projekta Briga u sebi

Završetak projekta Briga u sebi

Tijekom drugog polugodišta 2024./2025. školske godine provodio se preventivni projekt Briga o sebi koji financira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih. Provedene su različite aktivnosti s ciljem zaštite i jačanja mentalnog zdravlja učenika. Ostvareni rezultati...

Info dan

Info dan

Prošloga tjedna stručna služba obilježila je Info dan projekta Učimo zajedno 8. Provedena je radionica u 4. razredu koja ima za cilj upoznavanje učenika s projektom, učenicima s teškoćama u razvoju, važnosti pomoćnika u nastavi/stručnih komunikacijskih posrednika....

Skip to content