Tijekom veljače učenici 1. i 3. razreda sudjelovali su na biblioterapiji sa školskom psihologinjom.
Čitali su, razgovarali, promišljali o situacijama s kojima se svakodnevno susreću i učili o važnosti socijalnih i emocionalnih vještina.
Slikovnice koje su čitali: Gospodin Iz i gospođica Po, Momo uvijek želi biti prvi i Hotel za osjećaje.
Aktivnost je usmjerena na poticanje socio-emocionalnog učenja, a provodi se u sklopu preventivnog projekta Briga o sebi koji financira Ministarstvo znanosti obrazovanja i mladih. Socio-emocionalno učenje je proces pomoću kojeg učenici usvajaju znanja, stavove i vještine nužne u svakodnevnom životu kako bi uspješnije prepoznali i upravljali vlastitim emocionalnim stanjima, ali i prepoznali tuđa emocionalna stanja. Učenici su uz pomoć pitanja i kroz zajedničku raspravu promišljali o tome kako izgleda sretna osoba, o tome jesu li oni sretni zbog drugih i što možemo učiniti kako bi bili još sretniji.