Bavarski dani u našoj školi

U petak, 11. listopada 2024. godine se tradicionalno, treću godinu za redom,  u našoj školi održao projekt Bavarski dani u sklopu kojega su učenici izborne nastavne njemačkog jezika kroz igru i zabavu otkrili nešto novo o njemačkoj kulturi i civilizaciji. Nositeljica projekta bila je učiteljica Dijana Mišević, a u izvedbi joj je pomogao učitelj Benjamin Lovrić.

Oktoberfest, najveći sajam na svijetu, svake godine se održava u Münchenu, bavarskoj prijestolnici, a u nešto više od dva tjedna trajanja posjete ga milijuni ljudi iz cijeloga svijeta. Prošli vikend je ovogodišnji Oktoberfest službeno završio, a mi smo na satima Njemačkog jezika odlučili saznati nešto više o njemu. Tako su petaši, šestaši, sedmaši i osmaši koji uče njemački jezik zajedničkim snagama prionuli na posao. Istražili su samu povijest Oktoberfesta, razlog i način nastanka te ostale zanimljive detalje koji su usko vezani uz njega. Uz red izlaganja naučenog svojim prijateljima, učenici su se zabavili kroz igru, pjesmu, finu hranu i piće. Iako ove godine nismo pripremili klasične bavarske Weißwürst-e, prilagodili smo Oktoberfest našim afinitetima pa su tako učenici koji pohađaju Domaćinstvo za sve sudionike pripremili hot dog-ove. Bilo je tu i soka od jabuke (Apfelsaft), čokoladica i Schokoladen koje su se dijelile onim najuspješnijima.

 

Zahvaljujući ovoj vrijednoj ekipi smijeha i uživanja nije nedostajalo, učenici su se pobliže upoznali s čarima Oktoberfesta pa tko zna…možda nagodinu i krenemo put Münchena kako bismo zajedno utvrdili gradivo .

Više o tome kako smo se proveli, možete vidjeti na fotografijama. Prost!

Pročitajte još

B1 Društvene igre

B1 Društvene igre

Svibanj je na B1 Društvenim igrama obilježen Lego kockama. Učenici izražavaju svoju kreativnost i maštu te uz dobru zabavu slažu različite predmete. Ovakve aktivnosti potiču finu motoriku, ideje, kreativnost i stvaralaštvo, socijalne kompetencije i druge različite...

Biblioterapija u veljači

Biblioterapija u veljači

Tijekom veljače učenici 1. i 3. razreda sudjelovali su na biblioterapiji sa školskom psihologinjom. Čitali su, razgovarali, promišljali o situacijama s kojima se svakodnevno susreću i učili o važnosti socijalnih i emocionalnih vještina. Slikovnice koje su čitali:...

Skip to content