Završetak projekta Briga u sebi

Tijekom drugog polugodišta 2024./2025. školske godine provodio se preventivni projekt Briga o sebi koji financira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih. Provedene su različite aktivnosti s ciljem zaštite i jačanja mentalnog zdravlja učenika.

Ostvareni rezultati projekta:

1. edukacija za učitelje na temu Važnosti mentalnog zdravlja djece i mladih na kojoj se govorilo o najčešćim teškoćama mentalnog zdravlja kod populacije učenika, simptomima istih te načinima davanja podrške učenicima;

2. Radionice o mentalnom zdravlju – 4 radionice u predmetnoj nastavi na temu Brinem o sebi koje su provodili razrednici u suradnji sa školskom psihologinjom

3. Biblioterapija – 10 aktivnosti u razrednoj nastavi gdje se kroz zajedničko čitanje terapijskih priča i slikovnica analiziralo i razgovaralo o pročitanome, povezivao sadržaj sa svakodnevnim životom, brigom o sebi, osobnim rastom i razvojem, razvojem vještina i brigom o mentalnom zdravlju

4. Izrada panoa – grupa kreativnih i likovno nadarenih učenika izradila je pano koji je tijekom školske godine izložen u holu škole i sadržava najvažnije informacije o mentalnom zdravlju djece i mladih, poruke podrške i informacije i kontakte na koje se učenici mogu javiti kako bi potražili pomoć izvan škole ukoliko smatraju da im je potrebno

5. Psihološka podrška – pružena učenicima koji su tražili podršku ili su bili prepoznati od strane učitelja kao oni u riziku od teškoća mentalnog zdravlja

6. Evaluacija – nakon održanih predavanja i aktivnosti biblioterapija, učenici su ispunili kratak evaluacijski upitnik, kao i učitelji nakon edukacije, gdje se mjerila korisnost i zadovoljstvo provedenim aktivnostima.

Ministarstvo je podržalo projekt s iznosom od 1.000 €.

Škola ima za cilj nastaviti provoditi ovakve slične aktivnosti u cilju zaštite učenika i njihovog mentalnog zdravlja.

Pročitajte još

Info dan

Info dan

Prošloga tjedna stručna služba obilježila je Info dan projekta Učimo zajedno 8. Provedena je radionica u 4. razredu koja ima za cilj upoznavanje učenika s projektom, učenicima s teškoćama u razvoju, važnosti pomoćnika u nastavi/stručnih komunikacijskih posrednika....

Skip to content