Tijekom ove školske godine u školi se provodio projekt financiran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, čije su aktivnosti bile usmjerene na rad s potencijalno darovitim, kreativnim i visokomotiviranim učenicima.
Projekt je trajao tijekom drugog polugodišta, a provedene su brojne aktivnosti.
U aktivnosti su bili uključeni učenici 2. i 3. razreda te učenici predmetne nastave. Psihologinja, učiteljice razredne nastave, učiteljica povijesti i učiteljica likovne kulture osmislile su aktivnosti u koje su se mogli uključiti učenici i tijekom godine sudjelovati i kreirati različite sadržaje, učiti, družiti se i razvijati svoje vještine, svoja znanja i sposobnosti.
Provedene su aktivnosti:
1. Identifikacija darovitih učenika u 2. i 3. razredu – grupna i individualna
2. Rješavanje matematičkih i logičkih zadataka s potencijalno darovitim učenicima u matematičkom području u 2. i 3. razredu (razredne učiteljice) – tijekom minimalno 6 termina
3. Ciklus likovno-kreativnih radionica – Daroviti učenici razredne nastave (1.-3. razred) iz umjetničkog područja (Likovna kultura) imat će priliku razvijati svoje vještine kroz ciklus radionica za poticanje i njegovanje kreativnosti
4. Umjetnost u matematici – kreativne radionice za razrednu nastavu koje će provesti učiteljica likovne kulture gdje će se spajati matematika i umjetnost
5. Izložbe radova iz ovoga projekta u holu škole
6. Istraživački radovi iz različitih povijesnih tema ovisno o razredu i interesima učenika
7. Analiza tekstova i povijesnih izvora – usavršavanje čitanja, razumijevanja pročitanog i razvoj kritičkog mišljenja
8. Učenje glagoljice – pisanje (kaligrafija), čitanje, kreativan rad, računanje s glagoljskim brojevima
9. Obilježavanje 1100. obljetnice hrvatskog kraljevstva (povezivanje povijesti s drugim nastavnim predmetima, posebno Hrvatski jezik, Matematika, Geografija, Likovna kultura i Glazbena kultura)
10. Sudjelovanje na školskom natjecanju iz Povijesti
Ministarstvo je financiralo projekt s ukupno 3. 126, 00 eura.